Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







onsdag 17. september 2014

min fantastiske bursta'

Jammen har dagen vært fin for meg som ble 41, og veldig peeen!!
Ikke alle gjestene var like hipne på cyberspacedekning, men selskapet er det ikke stort å klage på!!

Fikk presanger allerede i går , tenker jeg
Tardis så ut til å skjønne greia, og doktoren pakka opp mannen min, tok ut noe overflødig tarm og magegreier, og pakka ham inn igjen..Ny mann, men den gamle..

og dagen i dag var i samme stil.
Pent vær, fikk endelig satt meg ned med litt rettearbeid, jaggu er det også sjelefred og presang.
Elever sang, kollegaer fikk kake, jeg fikk masse klemmer og gratulasjoner, grei deal..

Middag på kvelden på Jessheim .Jeg gjorde meg den erfaringen at trangt skjørt ikke egner seg på scooter, så da var det bare å slutte seg opp med å trekke det oppover og stole på tightsen...


Vi ble seks jenter som dro på kinarestaurant, og deretter dessert på Peppes.
Jeg vil ha oreodrøm på en slik dag!!

Ikke alle kjente hverandre fra før, selv om alle er tilknytta skolen vår som lærere.
Nok å prate om! My fliring .
Pent vær på dagen min. Venter på grønt lys. Veiarbeid.

Hahahaha.. Morsomme kollegaer jeg har..

Null mer flyt og rot i q-tipsen!! Takk Steiny!!

Det tikker inn på facebook!! Over 200 meldinger tilslutt.. Pluss sms.Og oppringing

Yaaaay! Nytt mobildeksel!!Snille mannen

Endelig kan jeg bruke min fantastiske veskehund!!( skulle jo ikke ha med så mye)

Siden jeg ville ha "Jentebursta" så fikk jeg bobler av Stine og Kamilla!!

også fikk jeg blåse selv..

blåse masse

og med prinsesser på flaskene og alt mulig

Kamilla  og Stine laga krone til meg!!

bok og gavekort på mer bok fra Aida
Inni garnnøstet hadde Lotte gjemt smykkesett  i "Tardisblått" Lækkert
Kamilla kjøpte masse stæsj til vi skal sy i høst.. Garderobe til kinesen..
Så på den måten feires en milf!!
Takk til alle dere som gjorde dagen min fin. Fordi om det ikke er superfeiring med full fyll og pakkehaug til taket, så er det min hyggelige dag alikevel.
Så jeg gleder meg til neste gang.. da er jeg førtito og gullego----

1 kommentar: