Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 23. november 2014

22 november... fela til lagring

Det var jo snilt av forhandleren min å gå konk i sommer, særlig siden jeg ikke fant det ut før mannen dro innom verkstedet når han var i området.

Så, da måtte vi jo ut på markedet.

Heldigvis ordnet det seg kjapt, uten for mye hodebry,

Og det ordnet seg på andre måter også. Ja, det er bekymringsfullt av vi knapt har hatt en frostnatt siste uka før advent og desember, men det betyr jo flere kjøredager for meg.

Men nå var det mye blått i vente i morgentimene på værvarselet.
Da kan en jo håpe det er kortvarig og går over, men så tett oppunder jul, så tør jeg ikke det..

Så, i går var dagen.

22 november , med stilongs og ekstra genser under jakka, så satte jeg kursen  for Maura.
Fin tur, pent vær, litt solgløtt...

Så, da er nøklene avlevert. Håper hun ikke blir så skremt at de skumle Harley'ene som ellers holder til der oppe..

I fjor starta sesongen 13 mars... Håper på det samme i 2015. 4 måneder uten gir abstinens....

God vinter, da fela mi!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar