Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







onsdag 19. november 2014

EFIT 19 november 2014

En helt ordinær hverdag i november, skulle jeg tro
6.36 Min morgen- Mack blir alltid med meg opp av dyna og er med på morgenrutinene. Broren ser jeg mindre til..

7.44  Været er som det har vært de siste ukene. Grått, fuktig, og mørkt. Stadig regn i lufta.

8.08 Garderobeselfie. Håret spirer og gror

09.07 Inn for å ha engelsk med 10c . de skal få jobbe med grammatikk oppgaver.

11.33: Missa en time, med kopiering av en kjempeblekke, og møte med rektor.

12.03  Julekaktusen blomstrer

13.23: Fellestid med kollegiet. Jeg finner noen gamle emner i nålebinding. Jeg har kommet lengre i skillsa nå, takk og lov..

14.28 Kort dag, men jeg føler meg alikevel litt sånn som dette. Mye retting nå, før tentamen.

Bonus . Tatt bakfra, men nissejækelen er ikke noe penere forfra. Om det ikke er strand eller camping relatert, så skal det ikke være oppblåsbart..

15.35 : Lufter gutta når jeg kommer hjem. Skylaget letter. Kommer det minusgrader og glatt føre nå? Litt betenkt. Scooteren er ikke levert til lagring ennå.
16.27 : Laster opp de første bildene
17-19 oops.. Jeg sovna under Tardis pleddet og på Tardis-kinesen
19.15 kooooser på kinesen..
20.25 : mannen ville ha mousakka

21.45 : Ut på tur med Mack

22.48 Vrrrrom!!

Takk for i dag!

3 kommentarer:

  1. Tittar inom på Din dag. Det är skönt att somna till en stund. Tack för Ditt besök hos mig :)

    SvarSlett
  2. Det ser rätt grått ut hos dig också, men sista bilden gav mig ett gott skratt!

    SvarSlett