Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 1. februar 2015

Bøker januar 2015


Frank Rosell En nese for alt
En artig fagbok  om alt hundens nese kan brukes til! Vittig!!

Jan Guliot mellom rødt og svart.
Bok nummer tre om de tre brødrene fra Bergen som gjør seg bemerket i verden.
Boka tar for seg 20 og 30 tallet, og følger utviklingen i Berlin tett.
Glad jeg har neste bok her!

John Green Papertowns
Jeg er litt ferdig med denne forfatteren kjenner jeg... Fantastsik dialog, skjønne karakterer, men jeg begynner å bli litt lei den samme trege handlinga. Alaska og Margo er jo kliss like, hva er det med forfatteren og tøffe , rampete  uoppnåelige jenter? Forny deg, mann
Quentin blir med Margo på en hevntokt college style, og dagen etter er hun borte. Hvor er hun? Jakten begynner.

Willy Ustad Flukten over  fjellet
Har funnet serien om Eyvind Bolt i ungdommen. Begynte på bok nummer 2 da. Svartedauden er over, men herr Bolt oppdager at kirken er full av korrupte menn, og Trøndelag har sine heite damer.

1 kommentar:

  1. Du er morsom naturlig du, fullstendig gal og normal, og et komplett godt menneske

    SvarSlett