Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 22. februar 2015

EFIT 21 februar

Ikke så ofte jeg slenger  meg på helge EFIT, men for all del....

00.00 : Mitt store idol, Alan Rickman fyller år.. Han er 1946 modell, men sexy som fy.. ( Kong Harald har også dag, men so what...)

01.05 : Et par nålebindingsvotter ferdig sydd. Begynner å få dreisen nå..

10.22 : våkna, lese litt?

11.55 : opp og hopp

12.19 Er hundevakt for frøken Maja i helgen. Hun fant det for godt å få løpetid i går, fredag, men det går bra med gutta mine.De får klar beskjed...

13.02 frokost ( eller brunsj, siden det er veldig sent)

14.10 Setter litt musikk på mens jeg begynner på oppvasken

14.35 : rette prøver om den kalde krigen, så blir oppstarten etter ferien ikke så grusom

15.25 : venninna mi lurte oss ut på tur på grunn av finvær og følelsesmessig utpressing ( tenk såååå glade de blir) Tok med Mack siden han sliter mest med godluktende dame i hus)

Bonus : Holkevinteren 2015 er kanskje snart på hell?

16.21 : Da tok en tur med kineserne også.. Tardis er fornøyd med å få med seg den fine dama

17.01 : Hvem har vært på bordet og tråkka på prøvebunken?? Ser mistenkelig ut som skitten cavalier.. FY, MACK!

18.10 : på vei til en kamerat . Biff middag og film <3 Han bor i Oslo

19.02 : Lufter gutta før mat. Oslofjorden, og Kielferja.Bak meg operaen...Bor fjongt han single kompisen min serru!

20.20 må få klipt denne luggen min...

21.33 : "Let it goooo" Vi ser Frost, men verken min mann eller vår kompis føler seg noe mindre maskulin av den grunn

22.28 : og jeg hekler lapper til tepper.

23.11 : Avslutter med den kjekkeste mannen i mitt liv, husbond , som sjekker pc hos kompisen vår. Vi dro ikke hjem før langt over midnatt...

Så da begynte og avsluttet dagen med hunks... Nå skal jeg sove litt, og kikke innom dere andre i morgen......

Sees neste EFIT, i mars

5 kommentarer:

  1. Så många söta hundar det var här!
    Roligt att se Frost, jag har inte sett den filmen men sången kan jag! :) Tack för titten här!

    SvarSlett
    Svar
    1. den er absolutt sebar... Selv om den ikke er så norsk i miljøet som de vil ha det til.. Disney vet å stjele og mixe

      Slett
  2. Vi är fler som gillar Alan Rickman ;-)
    Och tänk att jag har alltid sagt att den dag jag skaffar mig en boxer vill jag att han ska heta Harald ...

    SvarSlett
    Svar
    1. Han er jo bare fantastisk..
      Boxeren Harald... Det blir sååååå bra...

      Slett