Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







mandag 3. august 2015

sommeren 2015 (oppdateres)

Sommeren 2015 var sommeren da :


¤ sommeren egentlig ikke kom... Det ble egentlig ikke en regnsommer heller, det ble bare for mange grådager, vinden løya aldri og jo, det regna iblant. Og ikke noe torden per 3 august

¤ Juni var våt ( det kan en ikke nekte på)

¤ Tardis ble egentlig ikke så flekkebrun som han pleier


¤ Tardis var på kurs med Frida Binette, og det føles som vi snart er startklare.  Deilig med en hund som vil jobbe ( selv om det er mye spennende å la seg distrahere av...)

¤ En så masse dr phil på youtube. Trodde aldri jeg skulle nå et metningspunkt der liksom...

¤ Junis store dille : doc zone.... så godt laga at det kun kunne vært Canada...

¤ Alle sesongene av Orange is the new black, og siste sesong av Game of Thrones, på pc'n! Huhu



¤ jeg sydde votter og strikka noen sjal, og kjente litt på at jeg ikke har noen lære noe nytt prosjekter i år.. ( men en kan jo bli bedre på maskin?)

¤  Fela slutta å gå, og jeg kjøpte meg en Honda Vision. Fela solgt

¤ og siden den scooteren ble henta i Oslo,så kjørte jeg hjem via Oslo.. Så, når en først kjører i Oslo så kjører en tohjuling...

¤ Jeg fulgte ut verdens beste tiendeklasse, og kan gå og gruble på hvem som venter  meg til høsten....

¤ Tardis lander litt, på flere områder. Bare passering igjen..

¤ Vi feiret 7 års bryllupsdag 21 juni og 11 år som sammen 7 juni.

¤ en snudde døgnet veldig kjapt.... ikke noe er som å se film midt på natta og legge seg til fuglesang

¤ Håret spirer og gror


¤ Vi dro til Bergen , og Bergen dro til oss.. Akvariet og smau-safari.

¤ Tardis og Mack dro på pass hos oppdretter til Mack. Så i praksis var Tardis på bootcamp

¤ jeg for første gang gikk glipp av en hundebursta.... Tardis 3 år 15 juli... Og jeg var ikke hjemme....

¤ Dro med A til Wales, og Cardiff

¤ Jeg finner ut av jeg liker gin, majones og fish'n chips. Kjøttpai også

¤ 12 år siden pappa gikk bort

¤  4 år siden Utøya. Måtte han plages....



¤ Passet 4 valper i noen timer og tenker at oppdretter og tyggetante, det er to helt forskjellige roller..

¤ Møter en elg i veien, og det er jeg som kjører på veiene i Nes... spennende opplevelse

¤ En har ikke like stort behov for å kjøpe neglelakk som i fjor... men ender opp med tre flasker nesten identisk blå alikevel..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar