Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 21. august 2016

om å ikke si noe..

Ettersom jeg alid har vært ganske meddelsom av meg har jeg vel i grunnen ikke erfart dette før i voksen alder...
Etterhvert får en jo sine hemmeligheter og informasjon som... vel, ingen har noe med...
og det rare er , at en kan slippe unna mye med å ikke si noen ting...
Folk er bare ikke så interessert...
Du må gjerne fortelle, det er underholdende det... men om du svarer halvveis, så nøyer folk seg med det også...

Jøss... det visste jeg ikke.
men det bekrefter jo : folk er på godt og vondt mest interessert i seg og sitt...

Tror ikke det handler om at en ikke tør spørre heller...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar