Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 9. april 2017

Dagens fotoutfordring uke 14

Ikke noe spesielt tema denne uka.. Helt greit!





Mandag : stykkevis og delt... Egentlig hadde jeg tankt at konseptet skulle være at jeg i studiene lærer stykkevis og delt. Men snapbildet av høyskolefasaden  lot seg ikke laste opp, så da ble selve prosessen også stykkevis og delt. Her er iallefall utsikten fra min studentdag i Halden.

Tirsdag : garn. Tøffel emner

onsdag : skygger.  Ved færjæ..

Torsdag : Kø. I kantina på Høyskolen dagen før.

fredag : skulle ønske jeg kunne : møtt han her..

Lørdag : et par. Mine fineste gutter på Hamresanden

Søndag : ting i blant oss. Sier vel seg selv...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar