Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 16. april 2017

Fotoutfordring uke 15



Her var det påsketemaer all the way...Litt stress i og med at jeg ikke har påskepynt hjemme, og heller ikke noe særlig  kyllinger, egg og slikt i fotoarkivet, men det gikk nå ...

nailed it.... no påskepun intended...




Mandag : snart påske. Man vet det er ferie når en henger sammen med disse, og ikke elever og kollegaer!

Tirsdag : påskegodt. Da ble det godteskåla til L...

Onsdag : påskeegg. Det var fremdeles noen i butikken askeonsdag..
Torsdag :Påsketur. Nordbytjernet. Fra arkivet.
Fredag :Påskemat, anatomisk helt korrekt, men opphavet noe mer shady..
Lørdag : Påskelys.Fra arkivet.
Søndag : Påskeaktivitet .
kjøpte denne melkekartongen i Sverige i går. Så jeg kan lage meg min egen påskehare når den er tom.
Men har de egentilig tenkt seg så veldig godt om, dette svenske meieriet..?
For hva er en melkehare? Jo, den blir sendt ut av en heks, til å suge i seg melk fra naboene sine kuer, trille hjem igjen og tømme seg i heksas ventende bøtter og melkespann. Her snakker vi melkekrise hos leverandør.
Dessuten er det i følge keltisk mytologi haren som er ridedyret når heksa skal på sabbat....
Ha en god Ostara , videre....






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar