Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 16. juli 2017

Fotoutfordring i uke 28

Mandag : smaker ikke godt. Dette er det ekleste dyret jeg vet... Og siden de ligner upoppa popcorn, så får jeg spader når jeg ser slike på benken om sommeren.. Er det maiskorn elle flott? WHACCKKA!!

Tirsdag : min/vår bil. Den artige opplevelsen på sommerdekk da jeg kjørte ut av veien i 20 km... kom ikke opp bakken gitt.. Mannen var stram i maska, og svært taus. Det vil si at han var veldig veldig sint på meg.. Aldri kjøre på glatta med sommerdekk... aldri mer,, og i allefall ikke i Gjerdrum
onsdag : vokser ved sjøen : trær ved Sola Ruinkirke
Torsdag : på tv nå.. oppå en flatskjerm er det ikke plass til stort..
Fredag : cruisebåt.. Redda av modellsjappa til Lars
Lørdag : låve. Den måtte bort gitt, parkeringsplasser trengtes på Jessheim..
Søndag : holde hender..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar