Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







fredag 22. september 2017

EFIT. fredag i september



6.10 ; Hvor er nesesprayen min? Spør mannen. Svaret er visst alltid vasken på badet.. Ikke spør...

07.41 : God morgen min fyrrige sorte hingst..

8.09 : oioi... nå må jeg skynde meg ut i brakka.. Fineste burstakortet fra H pynter opp sammen med broderiet mitt

9.59 : Rakk det akkurat før klokka ble ti. Er i klasserommet i brakka med gjengen. Har gått gjennom innleverte leserinnlegg med hver elev. Hektisk og moro. De har utviklet seg så mye siden 8.klasse!
10.01 : K poserer. Profft! ( spurte først da..)
BONUS : jøsses! E har laget smuldrepai med 700 gram blåbær! Vi feirer at J ble bestefar i går, vi feirer helga, vi feirer.. at pai er godt..
11.21 : Dypt fordypet i powerpoint om den katolske kirke i RLE. Elsker å pussle med sånt. Finne bilder, videoklipp, utforme teksten.... Har lett for å ville ha med alt..
12.47 : Engelsk fordypning. Vi ser youtube dokumentar om fæle jobber fra Viktoriatiden , med Tony Robinson. En liten oppvarming til å se Oliver Twist i neste runde.
13.27 : Fine lønnetreet i skolegården til barneskolen rett over oss
14.33 : Stine og jeg jåzzer. Hun valgte filter..
16.54 :  Jeg er like lamslått som en utstoppa røyskatt.. Glemte tiden, og fikk ikke tatt bilder, holdt på med denne powerpointen ... men så er jeg fornøyd med den også..
17.33 : Er på senteret. Ingen hodeløs shopping på meg i dag.. Bare skosåler, og garn på gavekort.

18.22 : O yes, please!!!( på burgern med M)

19.29 : Fremdeles på senteret. Fornøyd med garnkjøp. Fiine tepper skal bli

20.51 : min sorte hingst er någet våt. Regn  var meldt.. Og det hadde de rett i..

21.16 : ute med gutta. Regnet økte på, vi kom hjem bløte som drukna katter.. seler, bånd, regnfrakker, dresser, alt må henges til tørk. Tørre bukser til meg også..
22.19 : Let me sing you the song of my people *renende nese*
23.15 : og det ligger en hundeleke på bordet fordi....... Dagen slutter slik den begynte. Saker på underlige steder..
Ses i oktober!

7 kommentarer:

  1. Tack för titten och hoppas du kryar på dig

    SvarSlett
    Svar
    1. jeg skal nok overleve denne forkjølelsen også... takk skal du ha!

      Slett
  2. Inne och kikar på din dag! Åh, så glad jag blev över din header!!! Med " förgätmigej ".
    Ha en fin helg!

    // Anna

    SvarSlett
  3. Kikar in på din dag.Vilka fina garner du köpt

    SvarSlett
  4. Regn och snuva - tur att det finns fina garner och glada elever som väger upp eländet. Krya på dig!

    SvarSlett