Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 5. november 2017

ukas fotoutfordring uke 44

Mandag : på reise. At byen du besøker skal fortsette å være der selv etter at du har dratt... og at du ikke får oppleve det... Det er en egen form for melankoli. Edinburgh 2016
Tirsdag : gøy på landet. Der svanene får bo i fred
Onsdag : forrurensning. Verdiforrurensning er  min tolkning. Den hang atpåtil på en søppelkasse. Hvem sin frihet er egentlig trua i denne kampen her?

Torsdag : blomsterbukett. Ingenting sier sommeravslutning i juni som lupiner
Fredag ; Monument . Trandum. Makaber, men viktig krigshistorie.
Lørdag : Noe som begynner på T : Trussel  "Det bildet sletter du" sa katta og kom stormende bort til meg , klorte meg til og med på armen da den så jeg knipsa. Svarer ikke på trusler jeg altså.. Coop, Hønefoss.
Søndag : i etasjer. Tenk at det finnes slike fine hus i Oslo!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar