Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







lørdag 10. februar 2018

Da føler jeg meg spirituell... i kontakt med noe større..

Når jeg opplever og forstår hva vi mennesker kan oppnå, med kreativitet, kunnskap og samarbeid

Når noen lykkes i det de har strevd med

Når en bitter lekse er lært.

Når jeg ser hva vi mennesker kan snu og klare når vi drar i flokk

Når jeg kjenner min motivasjon, og mine ideer komme fra nærmest ingensteds og jeg er i siget

Når jeg betrakter tilliten og kjærligheten fra hundene mine, i berøring eller bare et langt blikk

Når jeg tenker på alle jeg er glad i og har i livet mitt

Når jeg tenker på noen og de ringer.

Når mannen min vet hva jeg vil ha til middag uten at jeg har sagt det

Når jeg tenker på alle jeg har mistet, men som har betydd så mye i livet mitt, og annerkjenner deres nærvær

Når jeg  ser kjærligheten i alle dens vakre former og farger

Når jeg kjenner årstidene skifte, og oss med dem

Når jeg ser tegn som jeg skjønner er et budskap jeg skal vite

Når jeg har den gode samtalen

Når jeg er ved et fossefall, buldrende vann, en gnistrende solnedgang, et fresende nordlys, når sola treffer en islagt fjellvegg, alt det vakre Gaia har å vise oss

Når et vilt dyr kommer nær

Når jeg leser om om gamle vesener som troll, huldra, tusser, drauger og fossegrimer

Når jeg leser om gamle kjerringråd, gamle tradisjoner og gamle kloke ord

Når jeg leser gode ord som bygger broer , med spenn høyere enn øyet kan se

Når jeg kjenner min usynlige hale røre på seg fra festet i ryggraden

Når jeg vet jeg har gjort en innsats

Når tarotkortene bare legger seg til  slik det er ment, og jeg tar hintet.

Når den rette sangen kiler i øret og pirrer i hoftene

Når en møter en ny sjelevenn

Når jeg er vitne til nytt liv, og liv som avsluttes

Når jeg er ute og tusler i natten etter en fin lang dag 

Når en sannhet går opp for meg etter lang grubling

Når jeg kjenner og erkjenner hva jeg har prestert og fått til i livet mitt, ved hjelp av så mange og min egen visdom og erfaring

Når jeg kjenner at jeg er i ett med det hele.

Blessed be

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar