Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







onsdag 14. februar 2018

EFIT 14 februar

6.19 : tannbørstene våre. Iblant ser de ut som de kommuniserer. Noen ganger er de kjærlige, her ser det mer ut som de har hatt en krangel de ikke er helt ferdig med..
7.07 : Ny parfyme i dag. Olympia.  Søt og tung. Akkurat som meg...
8.35 : 10.klasse blir hentet i busser, for å dra på Hvam Challenge. Hvam er en videregående skole, med landbruks profil i området her. Avgangselevene arrangerer løype med alle slags poster for våre elever, og det er fine premier til vinnerne. Kjempemoro, og forventningene er høye.. Jeg sitter foran i minibussen, og en god bataljon med fjortisgutter bak.

9.23 : vi er i gang med lærerlaget. Stine må bygge lego med bind for øynene, mens vi forklarer henne hvor bitene ligger. God kommunikasjon er viktig. Vi fikk godkjent, og hull i klippekortet vårt.. Wee! Videre!!

10.19 : Dag tar utfordringen med klatrevegg på strak arm, og var oppe før jeg fikk opp kameraet..
11.08 : bueskyting . Det er noe med å kjenne at buen er  spenn, og så slippe.... Hadde det vært en sport for meg? Mangler hest og kilt.. Og evnen til å treffe noe annet enn snøfonner...
BONUS : Stampen. Nedi til skuldrene, i 4 grader varmt vann, i ett minutt... Stine er tøff!!

12.03 : lunsj i kantina på Hvam. Vi har klart 15 av 38 poster. Vi testa ut flere , men besto ikke lassokasting, paintball, eller å føre en ball gjennom ei løype på en plate der vi måtte stå  en i hvert hjørne. Ballen fant alle hullene..Pytt!
Bæggis og iste var godt.

13.02 : tenker på kinesen min som er levert hos dyrlegen, og skal soves ned... Tannrens. Og jeg bare vet at det sikkert er noe som må trekkes også. Nakenhunder har mye rart innen tenner... Og ofte grunne røtter.
14.14 : viser mannen hva jeg vant på lodd på Hvam Challenge. Caps, drikkeflaske og mobillader, som lader alt.. Moro å vinne da..
15.47 : Lille Tardis er henta hos vet, og er ikke ute av rusen ennå. Sjangla ut i bilen,ustø når han kom hjem til bror. Nå henger han over nakken min, og piper og klager.. stakkars liten. Blir bedre ut over kvelden. Men det er tøft å komme seg ut av en narkose

16.16. Jeg er så totalt uinteressert i OL... Det er en plage å bli oppdatert, og se folk gire seg opp for noe som en skjønner en burde være engasjert i, men jeg klarer bare ikke... Gid det snart var over.. Sverige kan få alle gull, for min del.---
17.03 : Alan Rickman, på skjermspareren min, forsikrer meg om at det er innafor med en liiiten dupp. 20 minutter senere ringte mamma.....
18.22 : Lille klynke synes fryktelig synd på seg selv, og vil bare klenge... Ikke helt klar i blikket ennå..

19.47 : siste hånd på verket på ipadomslaget jeg holder på med
20.53 : Lurer på om jeg kommer langt med disse to nøstene  til en ny ipadlomme?
21.29 : snille tålmodige Mack følger med på broren som fremdeles tyter litt.
22.12 : litt iskrem siden det er valentinsdagen...

Og det tror jeg blir kveldens siste...

10 kommentarer:

  1. Hahaha avskyr också OS, min sjukgymnast var jätteglad igår, Stina vann, och jag svarade Stina vem? hahahah
    /Annika
    https://auroraaurum.wordpress.com/

    SvarSlett
    Svar
    1. ... og vi gjør det ikke med vilje en gang!!

      Slett
  2. Huvaligen. Klättervägg skulle jag inte klara av, allt för höjdrädd :)

    https://pylonofthepit.wordpress.com/2018/02/14/efit-180214/

    SvarSlett
    Svar
    1. likte meg også best på bakken... Men kollega Dag fiksa jo biffen, så da gikk det greit..

      Slett
  3. Jag skrattade högt när du beskrev hur tandborstarna inte alltid drar jämt! Jag ser det också i deras kroppshållning!

    SvarSlett
  4. Vilka äventyr du var med om, en annorlunda skoldag minsann. Men 4-gradigt vatten... hu!
    Hoppas Tardis har återhämtat sig nu, stackars liten.

    SvarSlett
    Svar
    1. som sagt , du hadde ikke fått meg nedi der... Tardis er sitt vante jeg... tøffere enn toget den der...
      Må vente 3 år til neste gang jeg skal være med på en challenge...

      Slett
  5. Alan Rickman, den rösten...
    Visst är det jobbigt när djuren ska sövas, även om det kan bli några små fniss när narkosen inte riktigt har släppt.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja.. den stemmen, og de øya , og det smilet.... OMG!! De er litt morsomme også ja,.. men det er best når de kommer på beina igjen...

      Slett