Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







lørdag 10. februar 2018

Kjære E

I disse dager tenker jeg så mye på deg. Sanger på mobilen, om det passerer en gutt med olajakke og krøller i hestehale, eller bare en manneperson med gitarveske...

eller det kan komme ingensteds fra. Og så skjønner jeg litt mer. Februar er jo igrunnen vår måned.

Måneden jeg fikk vite du ikke var mer
Måneden jeg besøkte deg i praksisperioden min
Måneden du besøkte meg på hybelen
Måneden vi ble sammen den helga i Oslo...

Så, da får jeg bare forvente at du oppsøker tankene mine når sola og lyset vender tilbake i februar
Vi var gode venner, vi ga hverandre gode minner. Du betydde så mye for meg. Det er alt som er viktig i grunnen. Håper du vet det nå.... Der du er.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar