Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







fredag 20. mai 2016

Omvisning i Eidsvollbygningen

Hvert år i eksamenstiden er 8. trinn på skolen min på omvisning og opplever Eidsvoll 1814
Deilige omgivelser å gasse seg i, og da jeg var der med den forrige gjengen min var stedet under opppussing.
Så jeg var spent. Ble slett ikke skuffet.

Sannerlig er en født i feil århundre i blant.. Det er kjemisk fritt for elever her, men selvsagt er de med på noen bilder også.. De blir bare ikke lagt ut.
Vi kunne gjerne brukt en time til....



Det ikoniske bygget vi kjenner så godt..

Demokratisenteret nedenfor.

Lykkelig Jane Austen fan..

Ding dong!

Sekkestrietøfler. Litt mer kule enn de blå i plastikk

Det er border i pastell fra 80 tallet.... og så er det disse....

Bo her? Ja takk

takmaleri

Blir ikke lekrere

Sånne "tofsar" kunne jeg bytta gardiner for

soverommet . Hvem vil ikke ha en himmelseng??

Historisk grunnlovsgulv

Det er mye dårlig smak i overdådighet.. Gyldenløve , om jeg må be...

Litt erotikk for fedrene på Eidsvoll, mens de lengter etter mødrene..

Kristian kvart. Han virker ellers å være... mer enn kvart på i allefall ett anatomisk område..

Her ble grunnloven undertegnet
Guiden spurte og gravde, og elevene mine brilljerte med alt de har lært i vinter. Meg til ære, så klart!

*bank bank*

Tjenertrappa har sin egen spenning.. løpe opp og ned her med fater og klesvask... mer moro enn hva som er sunt

kjøkkenidyll

Litt gammalt porselen

Vil invitere Oberst Brandon til te på disse her..( lover å susse bort smuler)

Nam

Skal flagget være ett sted , heist og bejublet, så er det her

Baksiden. Med falske vinduer og det hele

Åh.. Henrik... Du kan få sagt det...

Grunnen til at denne er forlatt , er at elevene er på filmvisning

Vil gjerne tilbake hit, og snoke mer.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar