Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 17. september 2017

This is Gallifrey - gave fra mannen

Siden jeg ble så lei meg når Lille Vøring døde så synes mannen at jeg burde få en ny liten venn...

Så, her er den nye herremannen i familien : Gallifrey.
( Gallifrey er planeten som Doctor Who kommer fra....Så, da har vi full sirkel i menasjeriet)
Gallifrey er enepipp, og jeg skjønner at det ikke er optimalt. Men skal han få flytid utenfor kåken, så må jeg ha en tam pipp som kan settes inn igjen. For når han er ute , må noen andre være inne.
Så får vi se på sikt om det blir flere. Det er var der jeg brant meg med nymfene. Jeg gapte over for mye, med to, hvor ingen av dem ble tamme, eller fikk det de skulle ha.

Han har funnet deg godt til rette etter kun en dag, synger, og "fipper" og sjekker ut sittefaciliteter og leker i buret. God matlyst, også. Hyggelig med pipp i huset igjen..




Takk, Sten Arne!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar