Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







mandag 23. oktober 2017

Hva jeg fant hos mamma av gamle arbeider

Denne laget jeg i 6.klasse på barneskolen. Hun har ankerskjørt fordi kjæresten er sjømann, og hun venter forgjeves på at han skal komme hjem... Jeg var da 12 år liksom..

God jul  da... ( og gi det til mamma , for hun kan ikke si nei)

Disse har jeg jo også brodert nylig

Greit motiv, men.. fargenyanse visne blader?? Why?

Studentarbeid, fra Altatiden,.  Tenk helleristinger, tenk, hedendom ,fruktbarhetssymbolikk... whatever

Styggeste rådyret ever.. Eller som Stine sa ; det kan jo også være en rev.. Hun bare understreker poenget mitt

æ kain fijlt kul æ..

Skål. Hyllest til blossomkjeksen
Gud bedre for skapelsestrang!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar