Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 26. august 2018

Steike!!

Dagens tall er 11
og dagens spørsmål er :


HVORDAN I SVARTESTE GAMPERÅVI ER DET MULIG AT VI HAR DET ANTALLET STEKEPANNER I VÅRT KJØKKENSKAP?

Jeg kan altså ikke huske å ha kjøpt en stekepanne i hele mitt liv....

Vi er to mennesker i husholdet.. det blir 5, 5 stekepanne på hver til enhver tid..
Rett nok kan jeg fyre meg opp ovenfor husbonds gjøren og laden.. men å dælje 11 stekepanner etter tur i hodet på ham, det har aldri falt meg inn i måneskinn.

Sladra til muttern og hun lurte på om noen kan ha etterlatt de
 der med vilje..
Altså, at det i nabolaget befinner seg løspakk med uønskede stekepanner , som de deretter kvitter seg med ved å snike seg inn gjennom vinduer og åpne terassedører og dumper i kjøkkenskap..

Der vurderes å ringe politiet, for å høre om dette er et underrapportert problem i Jessheim-distriktet..

ja... også har vi to wokpanner også... men en av dem ønska jeg meg til jul en gang.....

Steike ta, altså!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar