Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







fredag 1. mars 2019

bøker i februar 19

Janet og Stewart Farrar The witches' god
Hun er evig, han befrukter henne, han tar opp iseg andre mannsguder,arver hustruene og betrydningen av søsken, ekteskap konseptet.
Ikke minst.. Hun er selv på steder en ikke skulle tro..


 GW Grisefesten
jeg liker ikke 70 tallet, jeg liker ikke krim, jeg liker sarkasme, men det holder ikke


 Liz Bente Dahl  Comptesse Juliane Sophie
En sånn bok med kommunal og musealstøtte. Hvordan få den oppvoksende slekt til å forstå hvordan et overklasseliv var på 1700 tallet? Jo, la oss skrive en ungdomsbok..... Helt grei.

John Le Carre Skredderen i Panama
Låntbok... Jeg liker ikke spionromaner... ikke mer enn jeg liker krim... Finnes unntak, men.... næh..

Jette Holm. Krystall nøkkelen...
fin bok å ta notater fra..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar