Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 1. september 2019

Sommeren 2019.. sommeren da...

¤ Sommeren liksom ikke kom i gang. Det var fridager og halvskya, og det var det.
¤ Tardis debuterte i HW2 og FS3
Heimemekka Dalek

¤ Mack ble 10 år, og Tardis 7 år
¤ Ritekjolen min endelig kom
10 år



7 år

¤  jeg koste meg glugg på hyttetur under Lundecampen.
¤ vi fikk nok torden og bang
¤ Jeg hekla ett teppe på to uker
idyll

¤ kjøpte lærerkalender  for 19/20 så fort ferien begynte
¤  fikk 40 cm med mer korsstingsmønster å sortere
bær fra egen terasse

Derp

¤ satte meg inn i det meste av Appalachian folklore.
¤ innførte stenstopp. Ingen nye, bare flere av de jeg har.Og det fungerte jo.... ikke
¤ Handmaid's tale, Designated survivor, og annet snadder på 'flix
Hun ble litt glad

¤ hakkespettherre og meisefamilie i fuglemateren... så koselig
¤ vi dro til Bergen, i tro tradisjon
¤ det regna masse, blomstra enormt, tordna en smule, og med en liten minivarmebølge
¤ jeg ble grønn, klarte å holde liv i en petunia, og dyrke fram litt løpstikke. Måtte bare ha litt tålmodighet
¤Fikk endelig besøkt den lille dyrehagen på Brogelandsheia
¤ Fremdeles wish-slave, handla så mye drit
Ljøgodttjernet

¤ Grønnblått hår, for livet er for kort til å ikke gjøre små galskaper
¤ Flåttsommer på Sørlandet. Så hadde en noe å drive på med..
¤ Mineralsenteret på Evje var kjempespennende

¤ Jeg leser isfolket for tredje gang
¤ jeg fikk meg skuldertattis, og fikk den ferdig neste omgang.
¤ korssting ble gøy igjen
¤ Jeg får 9.klasse

¤ lille nevø skal ha pennal. Siste tantungen ut
¤Nålebinding er sosialt håndarbeide
¤ Trente mye, men ikke så mye som en burde
¤ Forhåndstemte i kommune og fylkestingsvalg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar