Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







tirsdag 30. juni 2020

Bøker juni 2020

Ikke de helt store høydepunktene, men...

Festningsbyen Fredrikstad
hyllest til fiiine byen min

Norges kriger - mørkeste middelalder
12 -1600 tallet Stormenn vil ha makt, og så blir det en krig eller fem..... kjedelig og repetivt. krigsstrategi er ikke spennende... ( men billig artikkel samling)

nærkamp, fra klubbe til skyttergrav
litt mer interessant, men fremdeles for mye strategi

Pirater . skrekk og gru på de syv hav
dette kunne jeg like... yarrrr

Nathaniel Hawthorne : den røde bokstav
Husker jeg leste den som ung...det var nok litt for tidlig...

David Taylor - doktor i Zoologisk hage
leste den da jeg var ti eller elleve... uforglemmelig...

HansE Kinck - noveller
den var seig og dryg, men jeg kom meg gjennom

Thomas Erikson - omgitt av Psykopater
Spot on

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar