Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 28. november 2021

Hvorfor jeg blir overrasket over bilder som dette...

 

I går hadde jeg en liten fotoshoot i anledning stevnet og at jeg per nå tenker at jeg vil fokusere på FS3 og legge heelworken litt på  hylla. 

Merk deg : tenker.


Uansett så ser jeg på disse bildene og tenker at jøss. til tross for lite flatterende antrekk så ser jeg jo relativt slank ut.. Det sukkerfrie livet funker utmerket..


Hvorfor jeg ikke ser det sjøl alltid? Vel, fordi når jeg ser nedover meg selv nedenfor puppene, så ser jeg dette...

 


 

Og den var der selv når jeg var tynnsjuk i 2012 også.. Så jeg tror jeg bare skal overse den der heretter. Noe bulk må man ha for å være menneske?

Det er deilig å komme i " det er da ikke så farlig"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar