Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







lørdag 1. oktober 2022

Bøker i september 22

 

Stefan Spjut – stalpi

Jeg ble yr da jeg fant en oppfølger. Og ja, den leverer. Men om det er over? Tviler,

 

Brian Finnegan Knowing me knowing you aha

Denne kommer jeg til å glemme like fort som jeg glemmer gamle siffer på kodebrikka. Så lettbent og forutsigbar at en bare blir oppgitt. Kunne blitt bra, men nei… Fire venner er ABBA fans i 1981, sverger på at de skal dra på gjenforeningskonsert, 30 år etter møtes de igjen. kunne blitt braa, men…

 

Kira Jarmysj Utrolige hendelser i kvinnecelle 3

om 10 dager i fengsel i Russland. Og nei. den sier egentlig ikke så mye om landet og sitasjonen

 Italo Calvino Hvis en reisende en vinternatt

Les den, fikk jeg tips om. Det er en roman i 2 person. Den er litt rar, men du skjønner mer etter hvert. Jeg vil ha tilbake de timene. Den var gammelmodig og bare snål. Tror anbefaleren bare vil teste meg…

Rainbow Rowell – fan girl

Synes man det er tregt at ikke Bella og Eddie hopper på hverandre i Twilight – ligg unna denne. Skjønner ikke karakteren. Umoden, stereotyp, artig konsept, men man kommer jo pokker ikke videre. verre enn å høre på nederlandsk

 Noell Elise Wakeroots – krystaller

Noen var snill og kjøpte burstagave til meg. Lærte ikke så mye nytt,og jeg tenker at denne er veldig instagravennlig, selv om hun er inne på det å gå i dybden, og å meditere og ta kontakt med sinn høyere selv/ universet. Denne boka kom for sent. Men snilt å kjøpe den til meg

 

Alycia Rye  - The godess in the shadow

Om et utvalg  dark godesses, mytene rundt dem , og hvordan de kan fylle et livsområde. Slett ikke noen unyttig bok ( selv om jeg blir påmint om disse oljene jeg ikke har)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar