Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







mandag 3. juli 2023

Bøker i juni 23

 


JK Rowling – the cursed child

 Oh my…. Was I wrong.. denne skal ikke ut av huset

 

 

Ascehoug – floraen i farger

Ja..

 

Siri Pettersen Odins barn

Har lest den før, likte den . Og nå har jeg resten av triologien

 

Siri Pettersen  Råta

Spennende.. så ikke den komme.. hva nå?

 

Siri Pettersen – Evna

En god avslutning

 

 Aksjon txt 2014 – handling bak ordene

Fant ikke noe interessant i denne

 

 Robert Bramson – 7 måter å takle vanskelige mennesker på

Ligner på psykopat serien.. funker

 

 Eva Christensen Borgengård – spøkelser fra virkeligheten

Grei underholdning

 

Sagaen om Gunnar og Njål  - Zinken Hopp

Tilpasset for barn Blir ikke noe bedre av det.

 

 Margareth Atwood – råd fra villmarken

Novellesamling. Grei nok

 

Det spirituelle og okkulte

En bok jeg skulle lest da jeg ikke visste så mye om temaet. En god blanding av medier, seanser, og kjente personer som kan dette her.

 

K Frank Jensen – Tarot

 Legger seg veldig på at hoffkort er konkrete personer i legget. Litt påståelig

 

David Burett – håndlesning

Ble litt klokere, men nei….. ikke min gren

 

David Burett – Runer

Fant et par nye kast – det  var greit

 

David Burett - grafologi

Interessant… kanskje en udødende kunst?

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar