Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







tirsdag 5. april 2011

5 april! Min dag!

jeg har ikke så mye, jeg med mitt navn... verken klistremerker, nøkkelhenger eller et navn som alle kan relatere til.Jeg har blitt omtalt som Eivind, Eirik og Eirunn/Eirill og annet som kunne ligne.Rekorden var Agnete!  I tilegg har utale og trykk blitt plassert de rareste steder... EIrin EiriNN , når det vitterligen er EiRIn ( med lang andre i..)Men en ting har jeg, og det tar jeg brennalvorlig: EIRIN HAR NAVNDAG 5 APRIL!!!! HURRA FOR POKKER!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar