Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 24. april 2011

Pollensesongen er åpnet

vi skriver 24 april, og jeg prøver å ikke klø meg i øya. Når det fineste vårværet kommer, da hever jeg blikket oppover svartspraglete hvite stammer og ser etter skyts Rakler.Omkranset av små lysegrønne blader kalt museører.
Har forberedt meg siden mars, en tablett citrizin daglig , til frokost liksom

Men jeg vet dagene kommer alikevel. Med nesespray, øyendråper, og elende.Hvor jeg egentlig er glad for regn, og hvor jeg først kan nyte dagen etter sola har gått ned og kveldsbrisen kommer.

men jeg klager i grunnen ikke så mye.Jeg er heldig,Når bjørka er ferdig er jeg fri og frisk. Jeg har ikke gress, burot og timoteien som plager meg hele sommeren , jeg kan fint nyte nyklippet gress og jeg kan snuuuuuse inn kattepels og hundekrøller alt jeg orker.DET hadde vært mye verre å gå glipp av....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar