Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







onsdag 27. november 2013

EFIT 27 november

Hverdags EFIT... dem jeg liker best...

6.25 : Kom meg opp til slutt.... og i dusjen..Lukter visst orkide...
Bonus : That jolly time o' the year..Skrapesyke på frontruta..



7.49 Fiiine eika mellom Jessheim og Kløfta...

8.05 Ikke le av gubbetøflene mine, de er varme og sålene lager lyd i korridorene.. Viktig sånt ..
09.16 : Opp en etasje til neste time, tar med meg 7 kalkulatorer som ble utlånt til naturfagprøve i 10. klasse. Jeg har vært prøvevakt,og  kollega vil ha dem tilbake....
10. 30 : Nostalgi i praksis....Før sosiale medier og internett sin tid Og tv.. Kun bok-klassikere til å hindre nattesøvnen. Henger i kantina vår
11.14 - vår noe sytete ovefølsomme suisidale dramaqueen kopimaskin på trinnet... farvel grusomme verden...Alt går i svart..
12.39 : Vi gjennomgår resultatene fra nasjonale prøver  i fellestiden. Jeg fester tråde på tøfler.
13.06 : Vind i håret, på vei til styremøte i det lokale utdanningsforbundet. Man er 1. vara.....
14.24 Møtesnacks. ( og litt mer usunne saker som yoghurtnøtter..mmm)
15.43  Pynten på vesten min... Sommerfuglen er en burstagave fra barneskoletiden, det røde hjertet handler om en kampanje for kvinnehjerter og helse, ett sted må en jo putte fagforeningspins'en, sameflagget fordi jeg kjøpte vesten i studietiden i Nord-Norge, rosa sløyfepin, og enda en nål fra barndommens bursta' .Lite annet å ta bilde av..
16.28 : Pynt på rådhuset. Tror det er restepynt fra Halloween.. Med mindre det finnes adventsedderkopper nå?
17.21 : Har handlet middag- de hadde ikke sushi, så skyld ikke på meg at det blir en flat rett med kjøtt og ost. På vei hjem
18.04 : Ryddet en gammel skuff.. se hva jeg fant av gamle venner...En stund siden jeg var nedi denne skjønner jeg..

19.09 Ser på nyheter . Jonas G S takket Siv J for en fin natt ( freudian slip), det blir visst mindre pappaperm om folk får velge, Belusconi er kasta ut av nasjonalforsamlingen, og NSB skal omorganiseres.. jadda.
 20.20 : En retter engelsktentamen. Fikk unna en 6-7 stykker
21.11 Mannen kommer hjem, ha vært på flesketur med ei venninne. (Svenskehandel...)
22.29 : Gutta sitter pent og reflekset og venter på klarsignal
23.15 : Adventskransen oppe...

Det var min dag... Nå skal jeg se på deres..



8 kommentarer:

  1. Kikar in och önskar dig en trevlig dag.

    SvarSlett
    Svar
    1. lige så... virker som du også hadde en fin 27 november

      Slett
  2. Kikar in till dig.

    Härligt med en dusch på morgonen. Då brukar man vakna till :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvarSlett
    Svar
    1. Hyggelig med besøk...
      Man gjør seg mange oppvåknende tanker i dusjen om morran...

      Slett
  3. Tidig morgon för dig, hoppas din dag blir bra! Jag kikar in lite senare för att se fortsättningen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk... Håper resten av føljetongen falt i smak..
      Håper du også fikk en fin dag..

      Slett
  4. "life almost over" - den gillade jag!
    Och så läste jag först att maken varit på fisketur - det var då något helt annat!

    SvarSlett
    Svar
    1. flesketur ja... det finner man på din side av grensa.. burkar, bacon og ..... kjøtt....

      ja, den kopimaskina er virkelig sær...

      Slett