Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







mandag 29. september 2014

EFIT 28 september

Fredrikstad, og så hjem EFIT
08.08 Sånn våkner man altså. I en liten trang seng hos mamma. Gubben har liggi fredfullt i natt . Verken kines eller cavlis har trøkka seg inntil ham.. Men hund på armen og hund som varmer under dyna er kooos.. Kjærlighet som er ektefølt

09.22 Leser på sengen.

10.19 Fiine sengetrekket hos mamma. Opp og virk!!

11.45. Lufter gutta og tenker som så at når jeg kjente håret trengte strikk i vinter, og jeg lot det  spire og gro, og jeg gledet meg til å kjenne vinden i håret i høst..... Så glemmer en jo at det blåser en rett i trynet... Helst i øya også

BONUS : Her vokser blomsten rett opp av krakken- som jeg lekte var campingvogna mi da jeg var liten.  Tardis poserer

12.18 Farfar kunne male han..

13.19 pakker inn gave til en av tantebarna . De kommer i dag, og ho på ti skal få  forsinka gave fra dagen som har vært

14.29 Mamma har tømt klesskapet, så jeg har fått mye fint og nytt.. Betyr at jeg må rydde i mitt klesskap også . Blir vel Fretexdonasjon også da..

15.50 Ut og plukke nedfallsfrukt i mammas hage. Jøssoball så mange epler på to trær.. Gubben skal koke mos i morgen

16.20 Husse og sønn

BONUS : fårikålmiddag.. mmmmm
 oppskrift på fårikål
17.19 : kjært gjensyn i lekekassa til tantebarna

18.02 Vi kaster stener i vannet. Doble "plomper" mest

19.19 Det var alt som var igjen av eplekaka til mamma..

20.29 : På god vei nordover og hjem

22.32 : innom svigerinne i Oslo på veien . skravla en times tid , før vi dro videre hjem.
Tømme bil, lufte hunder, og føre inn EFIT før jeg knyter benhaugen. Blir deilig å ikke skulle på jobb i morgen. Høstferie er gull...

Nå skal jeg innom andre sine dager...Legg gjerne igjen en hilsen?

2 kommentarer:

  1. Nog är det lite tråkigt att så få kommenterar EFIT numera? Tycker att det har blivit sämre och sämre.
    Men jag minns en gång när jag klippte håret kort och den AHA- upplevelse jag fick när jag kunde äta glass i blåsten!
    Din farfar var verkligen skicklig, vilka fina konstverk!

    SvarSlett
    Svar
    1. ja, hvorfor kommenterer vi ikke mer hos hverandre?? Er det blitt for komplisert med alle passord og info??
      Takk, ja han var dyktig

      Slett