Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







fredag 1. mai 2015

Bøker april 2015

Eyvind Bolt kongens svik
Bok nummer 6 i serien.hva dreper sauer, hvor er kista til Erik Bolt?

James Dasher  the maze runner
Thomas våkner opp i en heis som fører ham til en labyrint hvor det finnes monstre og gåter å løse.. hvem er guttene der? Hvordan kom de seg dit? Og hvordan komme seg ut derifra

James Dasher  the sorch trials
å nei,det holdt ikke med en runde, nye komplikasjoner, og nye farer. hva er wicked??

James Dasher The death cure
Blir til tider litt langtekkelig, men brukbar slutt.. Hvor lenge skal en drøye en konsept som allerede er avslørt i de to forrige bøkene?

Patterson operasjon Vallhall
Tror dette må kalles en thriller, men uansett hva en kaller det , så fikk jeg en leseropplevelse jeg ikke har hatt siden bind 3 av 50 shades of grey..
Jeg gikk nemlig rett inn i språk og fortellerstil. Godt gjort. Hele boka er handlingsreferat og dialog. Jeg driter i om det er nazier eller allierte helter som går dukken, jeg får ikke noe fohold til dem. Kun navn. Gjeeeesp.. trodde ikke at Berlins siste dager kunne bli såååå dølt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar