Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







tirsdag 27. september 2016

hvordan var det man...

Dette er helt absurd...
Hadde noen bedt meg å forklare hvordan en syr nålebinding i går hadde jeg ikke kunnet svare.. bloggen ga ingen svar til hjelp.
Jeg leste noen hjelperegler men de sa meg ikke noe..
Så tar jeg tråden trekker pusten og lager løkka. Drar hjennom med nåla. Javisst.. der var " krysset" under.
Fingrene mine plukker opp løkker bak . Snart har jeg en kjent kjede..15 masker

Jeg bare tømmer hue og lar hendene gjøre greia si .. Like etter så demrer det fra hjernetåka hvordan en legger ut, og hvor en skal gjøre det i omgangen...
Krabbe en og legge ut to i retningen , sånn var det.. tommel.. ja... selvfølgelig...
Nesten litt vemmelig når en ikke har kontroll på det bevisst... heldigvis.. ellers hadde jeg grubla så hardt at jeg ikke hadde fått gjort det!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar