Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 18. september 2016

Sommer'n 2016 kavalkade

Trodde denne var publisert alt, jeg....

Dette var sommeren da....
 ¤ Det  var litt regn og litt torden hver dag
¤ Alle turer ut ble verdifulle

¤ man diskuterte fraværsgrense

¤ Bilen fikk alle pengene






¤ Ferien ble på first price budsjett : ei uke hos mamma, og besøk en helg, samt hundekurs i Telemark
¤ Tardis ble 4 år, og Mack 7

¤ Terrorvirksomhet , mye ensomme ulver..

¤ da folk gikk tulling for monstre i gatene. Men en måtte ha mobil for å se dem
¤ Vi rydda kontoret til mannen, alle vinner!

¤ Det gikk i broderi og drone og netflix
¤ Outlander... say no more
¤ En del penger gikk til bikkjene også.. tenner, pels, seler...

¤ En leser plutselig pensumlitteratur igjen.. Og sitt eget, ikke undervisningsopplegg
¤ gutta fikk større plass på terassen

¤ Gubben ble innlagt for rosen to ganger etter 17 mai.
¤ gift i 8 år, sammen i 12
¤ jeg innleda ferien min med å sortere 8 jobbpermer....
¤ Brexit

¤ Så den siste Alan Rickman filmen : Eye in the sky. Jeg sørger..
¤ jeg oversetter Rythm is a dancer til nynorsk
¤ feiern kommer, men  han ligner ikke

¤ Kabalen den 12 juli trengte jeg fire dager på å få opp!
¤ Fetsundmyggen gjorde jeg hoven og blodfattig
¤ man kjøpte litt garn


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar