Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 12. februar 2017

EFIT 12 februar - morsdag

Søndag... jadda.. Holder det gående til leggings

10.58 : vi er våkne. har mysa litt på fjesbokji på mobilen. God morgen gubbefaen!

11.30 : hunder luftet og stekeovnen er varm. Disse skal bli frokost.

12.19 : Mack minner meg vennlig på at han ikke har fått noe spisanses i dag... Tigge, det kan han,...
Bonus : vurderer å fylle koppen med mer mokkapulverkaffe... syklig avhenging. Ringer mamma og gratulerer med morsdagen






13 .55 : leser Aksel Sandemose, En flyktning krysser sitt spor, og tar notater. Ikke bare lese for hygge, nei... men har hatt verre bøker på pensum.
14.45 : Janteloven. Vet ikke om det er så typisk norsk jeg.. Alternativet i den andre enden er heller ikke mye å trakte etter..
15 :55 : solflekker på veggen min... sola er tilbake..vinteren er i praksis over...
16.18 : Sola sier siste sjanse ut....

BONUS : Tardis og Akilles i skogen på Sand. Celina og Mack er  også med.
17.13 : Siste stråler og en dekorativ stamme. For en fin tur!
18.49 : beste colaen....

19.19 : jøss... jeg har et filter på snap.. mistet alle andre..

20.19 :Gjorde ferdig denne.... en hyllest til stillheten

21.17 : nytt prosjekt. Herrelighet.. mer kanting enn korsting dette her...

22.31 : har nå funnet fram til fjernsynstatersendinger fra 1987. Jeg var 14 og denne serien "Av måneskinn gror det ingenting" gjorde stort inntrykk på meg... den håpløse kjærligheten , og avvsisning som ikke var absolutt, dråper av forbuden sødme..jadda.... Nå tror jeg det var mye brillene til lærer  Johannes som trakk??? Ikke like imponerende nå som en er voksen..

23.35 : og som en kontrast, og etterkommentar , nå har man selv kommet i sybrillealderen.. akk ja...
Takk for i dag.. Neste gang er det hverdags EFIT.. jeg liker nå engang dem best..

8 kommentarer:

  1. Kommer inom och ser hur Du har det idag :)

    SvarSlett
  2. Kikar in på din dag. Gott med varmt frukostbröd
    /Annika
    https://auroraaurum.wordpress.com/

    SvarSlett
  3. Visst är det kul att brodera! Fin fjäril du gjort där. Men på min vägg finns inga broderier, det är akvareller min pappa har målat till sina barnbarn, en till varje födelsedag (och då ser du ju inte väggen mittemot).

    SvarSlett
  4. Härligt med solen so äntligen börjat visa sig.

    SvarSlett