Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 2. juni 2019

bøker i mai 19

Mysteries of witchcraft and the occult
Masse historier, kvasi... Moro når jeg kjøpte den... den gang

Oldtidens mirakler
Litt sånn kvasi teologi, men en viss hang til å antyde at de gamle relgionene og hellige stedene var bedre og  hadde masse peiling på saker vi ikke visste sjøl  før .. kolonitiden var i gang

Joan Bunning  Lær å tolke tarot
Bok jeg tenkte å kjøpe... og så hadde jeg den , gitt.. Svært aktuell slik den dealer med det keltiske korset

Jonas Jonasson Analfabeten som kunne regne
en sånn ellevill morsom bok som tar den helt ut, og som merkelig nok fester alle trådene på lykkelig vis alikevel

Isabel Allende Zorro
Mannen, før han ble myten. En god bok

Bjørn Dahl Krigerne
spennende roman, fått mindre omtale enn fortjent

Davidji Hemmeligheten med meditasjon
en grei innføring. Gjorde meg nysj på syngeboller. Men å sette av en time hver dag?? meh...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar