Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







mandag 17. juni 2019

Uke 24- ukas mobilfoto

Mandag : det gror i potta mi... men hva er det som gror? Ligner ikke det jeg sådde...?
Tirsdag : å hei, liksom
Onsdag :  meg og tastaturet... der vurderes
Torsdag : flaggspetten er grådig på meisebollene mine ! Ikke spiser han stille heller..
Fredag : Pride markering på skolen. Vafler, neglestell, bånd, og festivitas
Fredag 2 : Nå ble det nært her..
Lørdag : junikveld
Søndag ; tjikk tjikk.... her er han igjen... Jeg må kjøpe mer bolle i morgen








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar