Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 1. desember 2019

Bøker i november

Trish og Rob MacGregor Synkronitet
Begynner som en sær artig liten bok om tilfeldigheter som kan være en beskjed.
Og så får vi hele konfektesken og rot og røti...Blir bare skeptisk. Utelukker ikke at fenomenet finnes.. men ikke sånn.

Nathan Robert Brown Complete idiot's guide to werewolves
mye nyttig.....Karriere som vargamor, hvordan er sjansen for det?

Leeza Robertson A guide to the animal totem tarot
Gode spørsmål... kommer til å jobbe litt med den her ..

Eowyn Iven Snøbarnet
En god bok, men den taper seg litt på slutten...

Eli Wium Vikingkort
Jeg ønsket meg et alternativ til tarotkortene mine, og presto... Boka som følger med er helt nødvendig... Mange kort er like, så det vil ta litt tid før jeg leser nyansene. Jaja... en er aldri utlært

Cyndi Brannen True magic
step for step... veldig konkret.. må lese denne en gang til, og ta stilling

Heather Askinosie/Timmi Jandro Krystallmagi
veldig visuell og konkret om krystallarbeid til ulike anledninger. svakhet : en kan ikke så lett gjøre det de gjør. Ikke alle kan lade i sola  når det måtte passe eller diske opp med fjorten bergkrystaller

Livet langs elva
en sånn hyllestbok med bilder , historie og skildringer. Om Akerselva


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar