Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 13. september 2020

Serafinitt

 Serafinittkrystallen ber meg se etter englevinger. Jeg har det ikke med engler... men jeg ser hvite svanevinger mot skogsgrønt vann.. De spenner seg i vifte mot vannet. 

Så husker jeg boka om den stygge andungen, med nettopp disse grønnnyansene som i stenen..

og jeg tenker.. at andungen visste ikke at den var en svane... den så ikke sin skjønnhet, at den var en gudommelig fugl.

På den annen side.. det er mye en kan si om svaner som ikke akkurat gjør dem så vakre og utilnærmelige i majestetisk perfeksjon..

De er hissige.  Blant annet. Og de biter og slår hardt om de er provosert

Så er det kanskje det en skal lære om sin egen gudommelighet.. at man er elskelig, perfekt, gudommelig... og at det er noen skyggesider der

Selv om man er en snøhvit svane som lager striper i vann med vingespissene, dalende ned fra oven...?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar