Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







onsdag 27. desember 2023

Årets snæps 2023

 Ikke at de er så morsomme, orignale eller fantastiske... men de tar året på pulsen. Skal også nevnes... har aldri tatt så få snaps noen sinne.. Har jeg snap på telefonen neste år??

Poppeloppen/Nuskin har løst fritidsproblemene ganske greit. Rosa stemning i heimen

Du vet... forventningen.. å være spent, glede seg, huske /glemme/ikke tenke på hvor vondt det var sist.. ( 16.11)

Algoritmer har sin egen måte å lage kvalm , puk og helvete

Gikk som en drøm. Moro å være sensor i muntlig igjen, etter at det igjen arrangeres eksamen muntlig

River Song taklet dårlig å være enke, så da kom lille Doctor

Fordi min indre mann er hott

Ett av målene mine var  å få egne coleus fra frø. Til bordet på 50 -årsdagen Stolt over å ha fått til det

Om å vente i bilen

Hyggelig med noe som matcher i dette huset

Bom bom tsssss

det hendte seg når man fyller 50 og en dag, at en sklir og faller på ryggen i søla. Det var vondt.. og da måtte vi til doktorn... det var heldigvis ingenting som ikke litt piller kunne fikse

Minsten på post.

om noen kollegaer glemmer å låse døra til tiende trinns arbeidsrom.. så er det ikke meg

Baltus... så mye mer enn en nabokatt

Ser igjen "Friends".Også en slags tidsmaskin

Også et mål i 2023 : dyrke egen salvie. ( Knepet var kunstig lys, og sprayflaskevanning)

Noe hyggelig på inspeksjon i året som gikk


Min mamma er en myndig madam...

En kan aldri strikke bare en

Løsning : ha den i nærheten

Bom bom tssssss - igjen

Den sommeren da Hans lagde brudulje

Luksusliv på motorveien til og fra jobb


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar