Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







lørdag 23. juni 2012

ikke kyss meg....

Nusselig drøm... jeg befinner meg i armene til  min store uforløste, og da er man jo 16 år og tilbake da dengang man var ung og uten perspektiver.... han er vakker som en gud, men sier ; -du må ikke kysse meg , Eirin. 
Jeg har såklart truten framme og sier -hvorfor ikke.
- fordi mumler han, millimeter unna de lengtende leppene mine , du har glemt hvordan jeg kysser, og da våkner du..

True words.. jeg hadde glemt det, og jeg våknet...
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar