Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







lørdag 24. november 2012

dogs4all, dag1

( må bare bemerke at  det er rimelig vittig at plutselig ble blogginstillingene mine omgjort til engelsk. og når jeg vil bytte til norsk, og velger det.... så får jeg dansk.. dette er et inlæg,for å si det så..)

Fin dag på dogs4all. Standarbeid, shopping og sosialisering av gutta.
Mer styr enn vanlig, med to og ikke en, vurderte også å la Mack være hjemme grunnet magen.Men, når galt skal være, så er det greit at han er med, og blir luftet..

Gutta oppførte seg eksemplarisk...Tardis takla å være alene i buret, mens jeg og Mack var ute på ekspedisjon, og Mack var flink til å jobbe.

Mye fint å få ( forprøver, tyggebein, klikkere, mage medisin..) mye fint å kjøpe ( rutete sele, blått leiebånd, med fletta refleks,minifrolic...)
Frustrerende at de ikke hadde flere merker til k9selen  med police.... hele greia med en Tardis liksom ..
Tuppa skulle sjekke lageret, håper!!

Mange fine hunder, hyggelige hundefolk, noen kalendere solgt, og god mulighet for trening...

Må bare si at Tardis er herlig,.. han ble nærmest hundenappet på kineserstanden, sussa, og viste glede over å se absolutt alle, på to eller fire..Han har et nydelig og tydelig kroppspråk...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar