Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







mandag 19. november 2012

Fra min manns status på fb

"Dagens lille irritasjons moment..

var innom en bensinstasjon på vei til jobb idag, ikke noe big deal.. MEN, jeg skulle betale så spurte ho snuppa bak disken om jeg ikke ville ha en fersk baguette.. joa kjempegodt, men det er så mye drit (les: remulade/dressing og alt annet rart som jeg ikke tåler) på de at jeg tør ikke.. Så jeg takket nei på min vanlige sympatiske måte.

Dette var ikke godt nok for dama.. da kom selgern fram , "jammen de er helt ferske og kjempegode og du trenger frokost", jotakk jeg hadde akkurat spist knekkebrødet mitt jeg.. Så jeg sto på mitt igjen på min vanlig sympatiske måte..

Da var det boller som skulle selges inn og ho fyrte løs "jamen da har jeg flotte nystekte boller og du er jo typen som ikke kan si nei noen ferske boller og en kopp kaffe eller en cola"..

*klikk klikk klikk klikk klikk*

Da var det bare å si det som det er , og jeg forklarte stille og rolig. "jo nå skal jeg forklare deg hvorfor jeg sier nei, jeg er slankeoperert og jeg kan bli kjempedårlig av å spise det du tilbyr. Når jeg sier nei på en høfflig måte syntes jeg du skal respektere dette uten noe videre spørsmål, Helt greit at du spør ,men når jeg sier nei så mener jeg det... og en ting til.. du aner ikke åssen type jeg er, så den bør du være litt forsiktig med.."

Skriftlig klage til Shell vurderes.."
 
 
 
 Jeg mener.....
 
Noen burde ta seg en bolle!!!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar