Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







onsdag 26. desember 2012

the 24 days of Xmas... ( julekalenderen min 2012)

Lørdag 1 desember.Mann kommer hjem med kalendergave.Til meg... for nå kan han også vaske gulv sier han..
Søndag 2 desember. Rette søndag.. zzzz
Mandag 3 desember. Vi støtter elevbedrift på 9.trinn
Tirsdag 4 desember. Ettermiddagslys i desember.-16 c


Onsdag 5 desember Mannen har laget hvalkjøttgryte. kalendergaven min...
torsdag 6 desember. Jeg fryser, så jeg har funnet skjerfet mitt som er like langt som meg. Klarte liksom ikke å slutte da jeg begynte.. Tror det var i 2002 eller noe..
7 desember Siste bussen har gått.....



8 desember: gifteringen har blitt for stor... jeg raser visst fremdeles ned i vekt
søndag 9 desember : Vi koser oss på hundejordet..


Mandag 10 desember.Fint glorete lys hos naboen

tirsdag 11 desember. Feirer med pizza..Har endelig solgt bilen som ikke har gått på ett år..

0nsdag 12 des ; masse broccolli, pasta med sitronpepper, nuggets og litt sweetchillisaus.mmm

Torsdag 13 des ; Svaaaart senker naaatteeen seeeg.. ( men så har vi jo skolebiblioteket)

fredag 14 desember. Julegave til meg selv...
Lørdag 15 desember : snadderkaker er bakt!
Søndag 16 desember : besøk av Raio.Middag og film på matmødrene

 Mandag 17 des ; snø i lufta. rundt 0

 Tirsdag 18 des  Venninnetreff  Jule tre Oslo S
Onsdag 19 des Til og med juletrærne merker skjønnhetspresset
Torsdag 20 des .Elevene mine har laget julepynt
Fredag 21 des Slik ser solnedgangen ut .. vi er her ennå..
Lørdag 22 desember : Min mors førjulsmareritt.. Ledlenke på snørr og førtimeter, 240 LEDlys, alle sammen levert i en vase...Etter tre timer ga hun opp..

Søndag 23 desember: Årets mest ugly nisse, i nabolaget til mamma.. Den er stygg som juling, og ikke nok med det.. den vinker i vinden.... Satan Claws....


Mandag 24 desember : fineste gavene, Downton Abbey boka fra mamma, og hundevesten fra mannen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar