Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







mandag 31. desember 2012

Ut med de gamle..... klær

Endelig fikk vi tatt gjennomgang av garderoben til mannen...

Sortert i fretex, bruk og spar til senere.
jeg hadde fryktet det var mye fillete t-skjorter, men det ble bare en i avgang, noe motvillig, men dog..

Fra min husbonds facebook:
"Klær sortert.. bukser/treningsbukser i størrelse 9xl må ut.. de er blitt litt i største laget.. Selv de jeg kjøpte før litt siden i størrelse 54 er romslige.. Morro når det går den veien og ikke at klæra "krymper i skapet"
Alt  av shortser og kortbukser var i 9xl, ut med det.. Flere bukser også..
Buksene min venninne sydde i fjor høst  funker med et skrik, et par av overdelene gjorde det ikke.... han svømmer idem... ikke så rart med 80 kg i minus.. fra snau 9xl, til 6/7xl i overdeler og 5 xl i bukser..
Så til sommeren må vi ha shortser, begge to.Ufff liksom..

Fetteren hans hadde overlatt en sekk med klær, som passer snart. Stolt av mannen da han fikk kritisk sans, og sa ifra om han ikke likte noe. Mannen har jo hatt en stil å forholde seg til : 9xl, det funker. Nå sitter han og myser og føyser, og  sender klær videre. Moro for meg også, å faktisk finne ut hva han liker..

Så, i skrivende stund er det ikke noe han egentlig trenger.... som ikke kan vente.. sommerklær, penskjorte til mai og vinterjakke neste år...

 Godt resultat!To sekker til fretex, luftigere i garderobeboksen, og en plastboks til klær for fremtiden, i 4x!
ikke noe er som en mentalopprydning i fysiske saker.. ( og når  han skriver om det på facebook, så er han vel litt stolt selv også...)
 Glad i deg, tullgubbe!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar