Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







tirsdag 3. februar 2015

I got a stiffie

Why me??

Stiv og øm "styggefinger"  på høyrehånd. Trodde det kunne ha noe å gjøre med for mye nålebinding, jeg har jo hengt i de nålene siden  oktober, og sydd mer enn jeg har måttet, også på grunn av disse uformelige.. ja..

Så da i la man seg selv nb-forbud i en uke. Ikke noe hovent, men stram over ytterste leddet, og går ikke å bøye helt inn i handa.

I morgen har det gått en uke.

Blitt noe bedre?
Næh.
Stiv og øm om morgenen, men bedre når jeg bruker den. Best når jeg bruker den faktisk...
Det gjør i grunnen vondest når jeg sitter på pc, for da  stikker den bare rett ut , og stivner kjapt.
Så jeg prøver å skrive litt med den. Og da blir jo både skrivehastighet og ortografi en helt annen dans..
Hmm

Klaget min nød til mamma. Hun kunne fortelle at dette nok var slitasjegikt i små ledd, en liten familieforbannelse, så nå skjønte jeg endelig hva hun snakket om..

Vent litt? Slitasjegikt? jeg? I en finger? Sånn ut av det blå??

Nei vent nå litt...

Så, jeg ignorerer smerten, holder meg varm, bruker den så den holder seg myk, hekler lapper, selv om det er gørr, og gir meg selv en uke til unna nåler og votteproduksjon. Da får jeg håpe at doktoren  kan gi meg noe remedie og litt håp. Overanstrengelse..
 jah!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar