Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







onsdag 5. august 2015

Jeg gir opp meg sjøl...
Her om dagen våkna jeg og hadde lyst til å brodere...Men før jeg fikk funnet mønster og nåler, så visna den motivasjonen..

Kjøpte to spinville nøster som bare hylte : JEG VIL BLI TIL MASSE KULE SOKKER !!! i forrige uke... Nå sitter jeg med halvannen uberkul sokk, og det er nok til flere par.... men jeg har ikke ork

Jeg burde lage minst to tepper før jul.... har så mye herlig garn å herje med.. kjøpte tidenes lekreste hjemmelaga heklenål, med utskjæringer av venninna mi.. olalala..
Men... nope..

Jeg er der at jeg kan klippe, montere og sy sjøl nå... hesple i hop en dress eller to i tynn fleece, for kjøligere sensommerdager til kinesen.... maskina står jo der...
Ha! Kan du tro..

Har ikke strikka et eneste par lommetøfler hele sommeren..

Prøvde et par sjal, det var jo stas, men greit med to liksom..

Hva jeg driver med?? Roter rundt i kassa med nålebindingsgarn, teller omganger, hyller tomler som er jevne, og blander farger .. Trocolor!
Votter skal det være ja, for all del... sukk


Trodde det skulle gå over snart...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar