Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







mandag 19. desember 2016

EFIT med innlagt førjulstress

Her kjører vi på... de kom tett,EFIT'ene denne gang

Dagen er preget av dagen før dagen før juleferie.

01.11 : Mack ser til at jeg er i seng og alt er vel... Ble endelig ferdig med å vurdere elevtekster tidligere på kvelden. Litt i vakuun etter det . Han hopper opp i senga, og passer på meg til gubben  og kinesen kommer. Da legger han seg på gulvet. Jeg sover med livvakt i natt også

06.17 : Mack slipper ut en deilig gjesp mens han minner meg på at en ikke lukker badedøra før han har kommet ut på badet, og kan moje seg til i kleshaugen på gulvet Jeg går i dusjen.

7.30 : Bussen kommer.

08.16 : jeg har litt av en samling med juleørepynt. Dette er vel den mest ekstreme jeg har... Må jo være villig til å ta den helt ut..

09.04 : fører inn terminkarakterer for hele hurven. Stress å planlegge, men tar ikke så lang tid i grunnen

10.27 : har inspeksjon på biblioteket. Registrerer  datamaskiner som lånes ut og sånn... Lite trafikk i dag.

11.20 : 9c vil ha kosetimer og se film. Jeg  er ikke ferdig med alle julegavene. Vi ser bad boys, med Will Smith. Det morsomste med den var vel at den er laga før elevene mine, men at den fremdeles er kul. Jaja... Kunne vært verre...

12.50 : Det viktige med kosetime er at en kan nyte sukker... *sukker*


13.50 : filmen er ferdig, og vi skriver litt i engelsk. Men de har ikke spist opp  alt godiset ennå. Iste pulveret skal legges i håndflata og slikkes opp. Javel...Godt jeg blir oppdatert

14.25 : Vi har møte på trinnet, som alltid på mandager. I dag settes orden og oppførselskarakter i fellesskap. Jeg stirrer rett inn i noens julebrus. Konfiskert  fra noen som burde vite bedre ,antar jeg..

15.38 : Egentlig ferdig halv 4, men ratt fikk jeg et møte. 

16.59 : jeg haster ut  i skolegården med pigger på skoene. Fytterakkern så mørkt  ute nå

17.09 :  På bussen hjem

18.09 : Kan denne pastasausen spises? Svaret er ja. Men smaken var... vel... Preget av elde og utgått dato..

19.06 : Nå som jeg ikke skal rette noe mer, men lage gaver, så finner jeg tilbake til Nettflix som har ventet så pent.

20.03 : Dagens siste. Garn er roten til alt godt..
Takk for i dag, neste gang er det 2017!!
Spent på dagen deres, folkens!!

7 kommentarer:

  1. God morgon! Inne och kikar på din dag! Ha ha julebrus! Det var ett roligt namn!

    SvarSlett
    Svar
    1. Har ikke dere noe tilsvarende i Sverige? Svært søtt, og med mer eller mindre kunstig fruktsmak?

      Slett
  2. Älskar dina julörhängen!
    Vi ses nästa år igen, God Jul!

    SvarSlett
    Svar
    1. God jul ja, og takk for det gamle....
      ( som sagt, de er litt crazy)

      Slett
  3. Gillar julpyntet :-)
    Vi hann inte med någon film innan avslutningen i år, får ta igen det när vi börjar i januari.

    SvarSlett