Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







torsdag 1. desember 2016

Bøker i november


Nå skal jeg ikke si at jeg ikke har lest denne måneden.... men den Kingboka krever sin kvinne.. Også har vi eksamen.....



Monty Dion  - Nigel
Han er visst sånn hagetype, så litt forr mye  av boka handler om det, men også de skjønne hundene an ahr hattt i sitt liv

 Lucinda Reily Miidnattsrosen
En sånn chickilit pluss. Om England, India, skjebne , karma og happy ending..



Stephen King  Under the dome

det tar sin tid å lese ut 900 sider med Stephen King. Serien var bedre, selv om de ikke har funnet forklaringen på domen. Takket være serien så så jeg for meg karakterene. Tok lang tid før det tok av.. Siste fase synes jeg ble veldig krampe, måtte finne på noe for å lage finale og vise at en ikke er blitt bløt fordi om en skal ha en sånn cirka happy ending... Denne boka har jeg brukt en måned på....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar