Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 19. mars 2017

in short...

Jeg hater å ikke få kunne uttrykt hva jeg vil si, men sånn er det nå..

Det jeg vil si :

-Beklager hvis hunden min skremmer deg den er ikke sint  når den bjeffer selv om den har det skumle øyet bare veldig gira og vil så gjerne hilse på deg aller helst kysse deg fordi han synes du virker som en kul person men han skal ikke få lov til det vi skal bare gå forbi jeg lover at han aldri skal få komme så nær at han hopper på deg han skal ikke få hilse engang ikke uten at du spør og ikke uten at jeg har roet ham ned jeg har ham alltid i bånd jeg plukker alltid opp og vi trener masse sånn at han skal aktiveres og han er blitt så mye bedre du kan gi ham godbiter om du vil han tar veldig pent det er han andre søte som ikke har lært å ta pent men jeg lover at han aldri skal plage deg og dine så vi går bare videre vi jeg lover å ta ansvar ha en fin dag videreogunnskyld!!!

Det jeg sier :

*Kinesen i noget aparte plassposisjon, eller med labbene på kneet mitt*
- Beklager!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar