Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







torsdag 9. mars 2017

Passepike

Refleksjoner fra en portis barnepike!
jeg er ikke vant til:
- tisper som tisser to eller tre ganger på en luftetur
- hunder som røyter små svarte dotter
- hunder en kan holde rundt, hardt , teddybjørn med puls om natta.
- hunder som når opp til komfyren og rester uten å gruble ut stigesystem
- hunder som har åpning til godbit i høyde med låret mitt
- hunder som med et dypt bjeff får meg til å hoppe høyt i stolen
- hunder som bærer saker til meg, for å få oppmerksomhet.
- hunder som har haler som rydder i kaffebordhøyde
- hunder som får meg til å føle meg som en badass på tur, bare for størrelsen!
- hunder som innbyr til " dytt meg " lek, og som tåler og setter pris på en litt tøff respons
Det er moro å passe hunder som ikke ligner dem en har....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar