Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







torsdag 20. april 2017

Kjære leser!

Siden jeg nå tydeligvis kan få oppunder 200 treff på enkelte blogginnlegg, så tenkte jeg skulle være litt kækse.
Sånne verri important bloggers, de har jo spørrerunde, så da vil jeg også ha det.. selv om bloggen  min er mer turkis en rååsa.

Så, på lørdag tenker jeg å svare på alle de driiiitgoe spørsmålene deres!


Er det noe dere lurer på om meg nå? 
Hva vil dere at jeg skal blogge mer om?

Dill dall hollom lizm

Svar i kommentarfeltet..

( Om jeg ikke får noen tilbakemeldinger så får dere ta det dere får!Om så taushet...)

( redigert 22  april, 21.30) : Taushet og my way it is..

Get going, peepz... Lørdag klokka 20.00 it is...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar